[linux-baslangic] klavye mouse sorunu

---------

From: mohikan (mohikan@linux.name.tr)
Date: Thu 10 Jul 2003 - 11:45:29 EEST

    mandrake 9.1 kurdum,
    x window açıldığında klavye mouse'u görmüyor.
    ama konsoldan açtığımda sorun yok.

    redhat 9.0'ıda kurdum aynı sorun orada da oldu :)

    riva tnt2 32 mb ekran kartım ve xfree86'mda 4.0.3 gibi bir şeydi
    sizce sorun nedir, benimle aynı sorunu yaşayan hiç kimse oldu mu,
    eğer olduysa nasıl çözdü bu sorunu

    herkese her konuda teşekkür