[linux-baslangic] Linux Firewall

---------

From: Bülent Yavuz (bulent.yavuz@telekom.gov.tr)
Date: Thu 10 Jul 2003 - 11:06:59 EEST

     Selam Arkadaşlar;

     Biraz geç kalmış olsamda linux kullanıcıları arasınına girmekten
    mutluyum. Suse 6.0 kullanıyorum ve network üzerinde bu makineyi firewall
    olarak kullanmak istiyorum. İnternete bağlanan kullanıcılar ile biraz
    sıkıntım var açıkçası biraz sınırlama gerekiyor da.:))
    İnternette araştırırken Astaro diye bir yazılım buldum henuz denemedim
    fakat linux üzerinde özellikle shareware veya free çalışan kapsamlı
    firewall yazılımlarını kullanan ve bilen var ise ilgili arkadaşların
    mesajlarını bekliyorum.

    Şimdiden Teşekkürler

    Bülent Yavuz