[linux-baslangic] wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine

---------

From: sinir sinir (akkarga@yahoo.com)
Date: Wed 09 Jul 2003 - 04:10:16 EEST

       Daha önce bu sorunuma dair yazı yazmıştım ama cevap
    gelmedi :)
      wine'ı sorunsuz kuruyorum ama wine deyince bana
    böyle bir dosya yada klasor bulunamıyor diyor
    wine.conf dosyasından bahsediyor wine in kurulum
    dosyaları ama bu dosyayı kendisi oluşturuyormuş bende
    bu yok wine kurulumu için bilgi verirmisiniz neden
    çalışmıyor bu meret :)
       cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim...