[linux-baslangic] Re: wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 09 Jul 2003 - 13:56:58 EEST

    sinir sinir wrote:
    > Daha önce bu sorunuma dair yazı yazmıştım ama cevap
    > gelmedi :)
    > wine'ı sorunsuz kuruyorum ama wine deyince bana
    > böyle bir dosya yada klasor bulunamıyor diyor
    > wine.conf dosyasından bahsediyor wine in kurulum
    > dosyaları ama bu dosyayı kendisi oluşturuyormuş bende
    > bu yok wine kurulumu için bilgi verirmisiniz neden
    > çalışmıyor bu meret :)
    > cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim...

      Aradigi dosya

      $HOME/.wine/config

      Kendi otomatik yapiyor ama yapmadigi da oluyor, ornek dosya isterseniz
    /usr/share/doc/wine-xxx (bir kac ufak degisiklik olabilir) altinda
    ornekler mevcut, yine bulamazsaniz eskiden kalma bi conf dosyasi da
    ornek olmasi icin gonderebilirim.

      http://seminer.linux.org.tr altinda da wine sunumu seminer notlari
    var, orada da faydali bilgiler bulabilirsiniz.

      Saygilar,
      Onur Kucuk