[linux-baslangic] Re: proxy ve mailler

---------

From: Baris Metin (baris.metin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 20:06:17 EEST

  • Next message: sinir sinir: "[linux-baslangic] wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine,wine"

    Tue, Jul 08, 2003 at 07:19:24AM -0700 , ali yüksel :
    > Selam.
    >
    > Ben makinama squid kurdum ve güzel çalışıyor.
    > Diğer makinadan outlook'u açtığımda mailleri alamıyor.
    >
    > Biraz araştırdım ve bu işin squid'le yapılmadığı
    > izlenimine kapıldım.
    > Nasıl yapıldığını bilen var mı?

    Doğru, squid ile yapamazsınız, uygulama seviyesi vekil sunucuları
    önermeden önce iptables ile MASQUERADE (NAT) seçeneklerini önereyim.

    Başlangıç listesinde olduğumuza göre okumaya başlamanız için
    yönlendirmek daha doğru olur sanırım. Direk nasıl yapılırdan ziyade
    neden böyle olduğunu da dökümanlardan öğrenebilirsiniz.
    www.belgeler.org'da bir iptables dökümanı var. Dökümanın sonunda da NAT
    HOWTO'ya bir bağlantı bulunuyor. Yine NAT-HOWTO'nun bulunduğu
    netfilter.org adresinde ise ihtiyacınız geniş bir döküman arşivi var.

    iyi çalışmalar,

    --
    Baris Metin