[linux-baslangic] Re: XPde

---------

From: dervis (dervis@mardin.gov.tr)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 10:20:49 EEST

    Kaan Ertu"rk wrote:

    >hocam bi mesaj att?k pisman ettiniz yani!

    >ne reklam?ndan bahsediyorsun yaa??

    >ben o mailimde ne linuxa, ne de bunca senedir linuxa
    >go"nu"l vermis insanlara bir laf att?m! lu"tfen du"zgu"n
    >okuyunuz, du"zgu"n alg?lay?n?z!!!

    >peki sen beni tan?yor musun da bu kadar laf?
    >so"yleyebiliyorsun? kimse bu tu"r seyleri anas?n?n
    >karn?nda o"g(renmedi! sen herseyi biliyor musun peki?

    >neymis bu uygun olmayan u"slubum? ne dedim ben grup
    >u"yelerine acaba, c,ok merak ediyorum...

    >eywallah...

    Selamlar,

    San?yorum buras? sohbetten,kis,isel email listesinden farkl? yeni
    bas,layanlar?n birs,eyler o"g(renmeyi amac,lad?klar? ve sorunlar?n?
    c,o"zmek ic,in soru sorup cevap ald?klar? bir platform ama go"rdu"g(u"m
    kadar? ile konu amac?n?n d?s?na c,?karak bambas,ka bir platforma tas,?nm?s,.
    Lu"tfen sohbet ile ilgili konular? buraya tas,?mayal?m ve bireysel
    yaz?lmas? gereken maillerinizi lu"tfen bire bir yaz?n.
    Kolay Gelsin
    Sayg?lar