[linux-baslangic] Re: XPde

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 22:37:34 EEST

    hocam bi mesaj attık pisman ettiniz yani!

    > Ikinci olarak lutfen bir linux grubunda winblows XP
    > gibi dandik i$letim
    > sistemi ozentisi $eylerin reklamini yapmayiniz.
    ne reklamından bahsediyorsun yaa??

    > Ucuncusu ve de en onemlisi, o $a$mamali dediginiz
    > i$letim sistemi ozentisinin
    > bin kere geli$mi$ bir i$letim sistemidir Linux. Her
    > yonuyle, saglamligiyla,
    > programlarinin cokluguyla, felsefesiyle,
    > payla$imciligiyla apayridir. Siz hic
    > bu kadar insanin niye hic bir cikari olmadan
    > her$eyiyle dopdolu bir i$letim
    > sistemini ortaya cikardigini du$undunuz mu? Lutfen
    ben o mailimde ne linuxa, ne de bunca senedir linuxa
    gönül vermis insanlara bir laf attım! lütfen düzgün
    okuyunuz, düzgün algılayınız!!!

    > tanimadiginiz,
    > bilmediginiz bir$ey hakkinda boyle yorumlar
    > yapmayiniz
    peki sen beni tanıyor musun da bu kadar lafı
    söyleyebiliyorsun? kimse bu tür seyleri anasının
    karnında öğrenmedi! sen herseyi biliyor musun peki?

    > Sorunuzun cevabina gelince, kablo modem
    > kullanmadigim icin bilemiyecegim, ama
    > merak etmeyin, sorunuzu uygun bir uslupla sordugunuz
    > taktirde herkesin size
    > yardim edecegini unutmayiniz. Bir buyugumuzun dedigi
    neymis bu uygun olmayan üslubum? ne dedim ben grup
    üyelerine acaba, çok merak ediyorum...

    eywallah...