[linux-baslangic] Re: kablo modem Qz=FCrl=FC?= linux!!!

---------

From: S. Tuncer Erdogan (serdogan@ug.bilkent.edu.tr)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 09:35:10 EEST

    Konsolda daha onceden kullandiginiz komutlari kendi /home/username dizininin
    altindaki .bash_history isimli dosyadan gorebilirsiniz. less .bash_history
    diyerek. Aynisi root icin de gecerlidir. root'un kendi dizini altinda da
    bulabilirsiniz ayni dosyayi... Sanirim Slack kullaniyordunuz, kullanmadim ama
    bir fark oldugunu sanmiyorum digerlerinden. (yaniliyorsam duzeltiniz lutfen).
    Kolay gelsin...