[linux-baslangic] Re: XPde

---------

From: S. Tuncer Erdogan (serdogan@ug.bilkent.edu.tr)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 00:37:27 EEST

    HImm, bakiyorum da bir anda firtinalar kopmu$ grupta, neyse gerekli cvplari
    vermi$ hocalarim zaten, uzatmaya gerek yok.

    Hazir mail atmi$ken grubu da fazla zorlamadan bir soru sorayim bari :)
    Mail icin KMail kullaniyorum, yalniz nadir de olsa $oyle bir sorunla
    kar$ila$iyorum: Mailin bazi satirlari gorunmuyor!! Gorunmeyen satiri mouse'la
    sectigimde ise mantigini anlamadigim $ekilde bir gorunuyor, bir gorunmuyor,
    ornegin satirin ilk yarisini okumak icin ayri, son yarisini okumak icin ayri
    ayri secmek zorunda kaliyorum. Ara$tirayim dedim ama aklima uygun bi keyword
    (Deniz Hanim kizacak $imdi, uhm, anahtar kelime) gelmedi. BIlinen bug'lara
    baktigimda ise $ununla kar$ila$tim:

    KMail does not display HTML mails properly.

    To view HTML mails select Folder->Prefer HTML to plain text. For security
    reasons you should only do so for trusted messages. Note that plugins (like
    Macromedia® Flash), Java™ and JavaScript will not be displayed in KMail for
    security reasons and there is no way to activate them.

    Ama yanli$ hatirlamiyorsam eger, bu maillerin hicbiri html degildi, boyle bir
    sorunla kar$ila$an oldumu acaba?

    Yardimlariniz icin $imdiden te$ekkurler, iyi cali$malar.

    --
    /*
    S. Tuncer Erdogan