[linux-baslangic] Re: XPde

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 23:18:38 EEST

    bu sunucudaki bütün listelere atılan mesajlar toplum
    ve dilbilgisi kurallarına tamamiyle uygun ise
    elestirini kabul edecem, ama öyle olmadığı için
    edemiyorum! hersey tam olur, ben gelir bozarım,
    eywallah.. kabul ederim ama ortada öyle bir durum yok!
    ikincisi, o sahsın bana dedikleri sizce toplum önünde
    denebilecek seyler miydi? reklam yapma, bilmeden
    konusma tarzı ifadeler! yanlıs seyler...