[linux-baslangic] Re: kablo modem Qz=FCrl=FC?= linux!!!

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 22:42:27 EEST

    merhaba..
    modemin markası netmaster.. askey olarak da geciyor,
    üretici firma. suse 8.2 yüklü.
    zaten cnet ethernet kartı var makinada. ona takmama
    rağmen bağlantı sağlayamadım! ne yapayım? configure
    bölümünden silip yeniden ayar yapayım ethernet
    kartına? windowsta olduğu gibi donanımı kaldırma olayı
    yok sanırım linuxda. ya da configure bölümünde silmek
    bu anlama geliyor. bilmediğim için aklıma gelenleri
    yazıyorum su anda.

    --- Emre Pars <emre@parstr.net> wrote:
    > Modemin markasi modeli nedir?
    > Linux dagitimi nedir?
    >
    > Bilgisayara 1 tane CNET Ethernet karti takin kablo
    > modemi o ethernete
    > baglayin.
    > Ethernet ayarlarindan DHCPyi secip otomatik ip
    > almasini
    > saglayin.iptables shorewall gibi firewall
    > uygulamalari varsa servisini
    > stop edin yaa kurallarini silin.
    > Ve bilgisayarinizi yeniden baslatin kablonetten ip
> [...]
    href="mailto:linux-baslangic-request?Subject=unsubscribe">