[linux-baslangic] Re: XPde

---------

From: S. Tuncer Erdogan (serdogan@ug.bilkent.edu.tr)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 22:15:54 EEST

    Lutfen cok spesifik orneklerden cikarak sonuca varmayiniz. Ona bakarsaniz
    Winblows'a Via4in1, AC97 suruculeri, Nvidia surucusu, ve USB suruculeri
    yuklemek zorundayim. Ama Linux'ta tek yaptigim Nvidia'nin son surucusunu
    yuklemek o kadar!
    Ikinci olarak lutfen bir linux grubunda winblows XP gibi dandik i$letim
    sistemi ozentisi $eylerin reklamini yapmayiniz.
    Ucuncusu ve de en onemlisi, o $a$mamali dediginiz i$letim sistemi ozentisinin
    bin kere geli$mi$ bir i$letim sistemidir Linux. Her yonuyle, saglamligiyla,
    programlarinin cokluguyla, felsefesiyle, payla$imciligiyla apayridir. Siz hic
    bu kadar insanin niye hic bir cikari olmadan her$eyiyle dopdolu bir i$letim
    sistemini ortaya cikardigini du$undunuz mu? Lutfen tanimadiginiz,
    bilmediginiz bir$ey hakkinda boyle yorumlar yapmayiniz
    Sorunuzun cevabina gelince, kablo modem kullanmadigim icin bilemiyecegim, ama
    merak etmeyin, sorunuzu uygun bir uslupla sordugunuz taktirde herkesin size
    yardim edecegini unutmayiniz. Bir buyugumuzun dedigi gibi (Bu buyuk kimdir,
    hep merak etmi$imdir :) ) "Linuxta sorunlar degil, cozumler vardir!"
    Te$ekkurler, kolay gelsin.