[linux-baslangic] Re: suse 8.2 nihayet kuruldu!

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 12:47:08 EEST

    merhaba,
    verdiğin adresler için saol.. aksama daha detaylı
    inceliycem adresleri.
    ikinci olarak, açılısta eth0 için IP adresi arıyorum
    demiyor! normal açılıyor bilgisayar. sağ altta
    bağlantı simgesi var, sağ tıkladığımda sadece settings
    bölümü aktif, diğer bütün yerler gri sekilde duruyor.
    acaba ethernet kartının tanıtımı ile ilgili bir sorun
    olabilir mi? diskette kendi sürücüleri var çünkü,
    onları bi sekilde yüklemem lazım diye düsünüyorum...
    görüsmek üzere...