[linux-baslangic] linux 'u kuramıyorum...2

---------

From: linux_blue (linux_blue@hotmail.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 12:46:45 EEST

    dual boot olarak ta denedim tamamen formatlayarak da denedim . hard diski değiştirip denedim , ekran kartını değiştirp denedim , rami değiştirdim anlayacağın pc de anakart ve işlemci dışında herşeyi değiştirdim yine de sorun devam etti. gelecek linux 'un son versiyonu nu kurmaya çalışırken de ölümcül hata diye bir yazı çıktı ve kurulum iptal oldu. anakartımı değiştirmeden linux 'u nasıl kurabilirim...