[linux-baslangic] Re: suse 8.2 nihayet kuruldu!

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 13:04:46 EEST

    merhaba,
    buna cevaben bir mesaj attım ama iletilmedi gruba
    sanırım.
    verdiğin adresler için tesekkür ederim ilk olarak.
    aksama daha detaylı inceliycem.
    ikinci olarak da baslangıçta eth0 için IP arıyorum
    diye bir sey çıkmıyor. sağ altta bağlantı simgesi
    çıkıyor ama settings ve quit dısındaki hersey pasif
    durumda! settingse gelince de yanlıs hatırlamıyorsam
    yast2 açılıyor. yani zaten kurcaladığım ayarlar
    açılıyor. napıcam? hadi usbyi gectim, bari ethernetten
    bağlanabileyim.. :) tesekkürler...