[linux-baslangic] Re: linux suse 8.2 kurcam!!!

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Sun 06 Jul 2003 - 02:40:10 EEST

    simdi,
    kurulum dili olarak ingilizce secicem.
    harddiskim fiziksel olarak tek. linux için ayırdığım
    alan yaklasık olarak 15GB büyüklüğünde :) görmemisin
    60GB lık hd i olmus hesabıı.. :)) o yüzden ne kadarlık
    bi swap ayırayım, ne önerirsin?
    silindir start/end olaylarını ve dierlerini de
    anladım. bi seyler yapmaya çalıscam.
    dediğim gibi önemli olan dier partitionlar. her ne
    kadar su anda yedekliyor olsamda, uğrastırmasını
    istemiyorum.
    kurulumda hda3ü silmem, yast ın swap ile birlikte
    linuxu kuracağı bölümü olusturması falan diğer
    bölümlere zarar vermez değil mi? tahminimce vermez
    gibi geliyo, sonuçta uğrastığı bölüm extended. ama bi
    sorayım yine de..
    son olarak, sana ii geceler.. yat uyu bence :)) bosver
    beni, bi seyler yapmaya çalıscam.. tabi bi hızlı
    cevaptan sonra :)))