[linux-baslangic] Re: Turk.Internet.Com'daki Haber - Easilix

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Fri 04 Jul 2003 - 11:59:32 EEST

    Ben Easilix'i sahsim adima kullanan ve kurulumlarini yapan biri olarak
    sunu soylemek isterim: basit ama guvenli bir sunucudur ve icerigini
    bilen bilir ki aslinda temel amaci web server olabilir tabii kucuk capli
    bir sirkette on cephe bekcisi olabilir, bunu hemen hemen kusursuz yapar
    zira bilesenleri kuvvetli: MaraDNS, PureFTP, courier-mta gibi saglam
    temeller uzerine kurulu. PHP, CGI, virtual domain hazirlamak cok kolay
    ancak sisteme yama yapamazsiniz; ayrica RH 7.2 ustune kuruludur ve
    kernel 2.4.7 idi sanirim yani temeli bayagi eski bir urun aslinda; SCSI
    hard disk ve RAID kartlari tanitmak neredeyse imkansiz... Yine de Linux
    kullanimi yayginlacaksa hayirlisi olsun diyelim... Ama Mandrake
    Corporate Server vb. bir urunle kiyaslanamaz kanaatindeyim, ekleme
    yaparsaniz sisteme bu menuleri olusturmak icin buyuk bir caba
    sarfetmeniz lazim zira redhat temelli de olsa neticede ticari bir
    yazilim ve bu beyanda kaynak kodu vb. hususlarda sorun yasanabilir.
    Ayrintili bilgi www.easilix.com adresinde...

    Sevgiler/Saygilar...