[linux-baslangic] Turk.Internet.Com'daki Haber

---------

From: emre (emre.ozensoy@isbank.net.tr)
Date: Fri 04 Jul 2003 - 10:58:12 EEST

    Turk.Internet.com

    Detaylı Arama
    Turk.internet.com Yazı Tavsiyesi

    Bu ileti size emre (emre.ozensoy@isbank.net.tr) tarafından gönderilmiştir.
    Bu iletinin size bir yanlışlık sonucu geldiğini düşünüyorsanız, lütfen bu sorunu info@turk.internet.com adresine iletiniz.

    Linux’ta Yeni Dönem Easilix ile Başlıyor
    Yazar: Turk.internet.com 03-07-2003

    Toplam Linux Çözümleri kapsamında Easilix Sunucu Yönetim Sistemi (Easilix SM) adlı ürünün geliştirici iş ortağı ve Türkiye distribütörü olan Gelecek A.Ş, Linux’un önündeki “zor kullanım” görüşünü, kullanıcı lehine çevirerek, daha kolay ve daha güvenli bir sistemi her ölçekten kuruluşa sunacak.

    Gelecek A.Ş, şu anda çeşitli kuruluşlar tarafından kullanılan ürünün, Türkiye’deki Linux kullanımını ve Linux’a geçişi, 5 kat artıracağını tahmin ediyor.
     Türk.Internet.Com'da Son 15 Haber
  • Microsoft'tan İşbirliğine Dayalı Geliştirme Ortam
  • Yazılımda Etiket-Sonrası Şok
  • 15 Temmuz'da Chip Dergisi'nden Oyun Özel
  • World Cyber Games 2003 Finali Cumartesi Günü
  • Red Hat Gözünü Japonya'ya Dikti
  • Türk Telekom'dan ADSL İhalesi Konusunda Açıklama
  • Network Appliance & Oracle İşbirliğini Genişletti
  • Netaş Bengladeş'te 4.1 M $'lık Ek Sipariş Aldı
  • Batı Avrupa e-Devlet Çalışmalarında Lider SBS
  • Linux'ta Yeni Dönem Easilix ile Başlıyor
  • Acer Ekranlar, İnfronic Dağıtım Kanalında
  • IBM Intel Madison Çiplerini Benimsedi
  • Türk Telekom'da Yeni Atamalar
  • Yapı Kredi'den Online Kredi Alınabiliyor
  • Cisco Asya-Pasifik'e Yatırım Yapıyor
  • --- linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin tiklayiniz