[linux-baslangic] Re: bir kaç soru...

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Wed 02 Jul 2003 - 12:12:35 EEST

    On Tue, 1 Jul 2003, sinir sinir wrote:

    > Redhat 9.0 linux kurdum makinaya.

    > ---I)Apache(56k-hcf)modemim var tanıtma işlemini
    > nasıl yapıyoruz?
    > (kppp de dev/modem de herhangi bir algılama olmadı
    > Modemi bulması için göstediğim dev/tty0 ve 1 de
    > buluyorum diyor ama sonuçlar boş çıkıyor)

    http://www.linuxant.com/drivers/

    Buradaki yonergeleri takip ediniz.

    > ---III)Sistemin kurulumu sırasında herşeyi kurmuştum
    > ama şimdi yer lazım bu paketlerden bazılarını nasıl
    > kaldırırım en son paket kaldırmaya kalktıgımda kernel
    > panic oldu sadece ilk başta kurdugum kayndak dosyaları
    > silsem yeterli(ama nasıl ?).

    redhat-config-packages komutunu calistirin root olarak. Ya da System
    Settings/Add-Remove Application'a tiklayin.

    > ---V)eski isa bir ses kartım var(cmi8330) ne yaptı
    > isem tanıtamadım tanıtalabiliyormu yada :))

    http://hardware.redhat.com/hcl/

    Buradan donaniminizin RH 9'da desteklenip desteklenmedigini
    gorebilirsiniz.

    7.2 ile gelen isapnptools paketini
    (ftp.linux.org.tr/pub/redhat/linux/7.2/en/os/i386/RedHat/RPMS altindan
    indirebilirsiniz, ezbere yazdim bi kontrol ediniz.) indirin ve bir de
    onunla deneyin.

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ