[linux-baslangic] 1-Kernel, XFree, KDE & Gnome guncelleme 2-boot diskette

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Wed 02 Jul 2003 - 12:49:21 EEST

    Merhabalar,

    1- Ticari vb. dis programlari en verimli kullanmakta oldugum Linux
    dagitimim Mandrake 8.2; sormak istedigim su ki ben bu sevgidim dagitima
    ait kerneli 2.4-18xx'den 2-4.20xxx'ye, XFree 4.2xx'yi 4.3.0'a ve KDE ve
    Gnome'u 3.1 ile 2.2 gibi bir bicimde guncelleme yapmak istiyorum, bu
    konuda oldukca detayli bir dokumantasyon refere eden olursa cok memnun
    olurum.

    2- Bir de bir sorum daha olacak; RH9 da kullaniyorum, RHN ile sistemi
    guncelliyorum bol bol ancak RH MBR'de degil, floppy ile boot ediyorum;
    /etc/grub.conf'da hem eski hem de guncel kernel'in kayitlari var ancak
    mkbootdisk komutu ile yeni kernel'i iceren bir boot floppy
    hazirlayamiyorum; soyle bir cozum olabilir mi; boot disketinde yer alan
    dosyalarin aynisini iceren (vmlinuz vb.) ve guncel kernel img
    dosyalarini diskete manuel kopyalasam boot disketi elde edebilir miyim?
    Edemezsen bir cozum sunana cok tesekkur ederim simdiden.

    Saygilar,
    Cengizhan Kaptan