[linux-baslangic] bir kaç soru...

---------

From: sinir sinir (akkarga@yahoo.com)
Date: Wed 02 Jul 2003 - 01:38:56 EEST

      Linuxe yeni başlayan birisiyim(iki hafta)...
       Redhat 9.0 linux kurdum makinaya.

       Sorularıma cevap verecek herkese şimdiden teşekkür
    ederim.

      ---I)Apache(56k-hcf)modemim var tanıtma işlemini
    nasıl yapıyoruz?
        (kppp de dev/modem de herhangi bir algılama olmadı
        Modemi bulması için göstediğim dev/tty0 ve 1 de
    buluyorum diyor ama sonuçlar boş çıkıyor)

      ---II) Wine kurulumu sonucunda aldıgım tek problem
    vardı export etmemin gerekli oldugu bir satır onu
    yaptım ama sorunum hallolmadı tekrar kurdum bu sefer
    sorunda cıkmadı ama gene aynı sorun,
       soruna gelirsek:
          Wine deyince;bu dosya yada klasör yok diyor
      which wine deyince yerini buluyor ilk başta böyle
    bir komut yok diyordu pathini halledince şimdi dosya
    yada klasör bulunamadı diyor
            wine setup.exe diyorum mesela yada şöyle
    yazıyım cdromum içinde wine./setup.exe aynı hata
            wine /mnt/cdrom/setup.exe aynı hata...
      ---III)Sistemin kurulumu sırasında herşeyi kurmuştum
    ama şimdi yer lazım bu paketlerden bazılarını nasıl
    kaldırırım en son paket kaldırmaya kalktıgımda kernel
    panic oldu sadece ilk başta kurdugum kayndak dosyaları
    silsem yeterli(ama nasıl ?).
      ---IV)vmware sanal bir makine oluşturuyor gibi ama
    çalışan sisteme baglı gözüküyor mesela ses kartımı
    onun altında ayrıca tanıtamıyorum yüklemelerde hep tek
    driverı buluyor yani peşpeşe yüklemesi gereken
    driverlerı yüklemiyor örnegin sb16audio device ve
    windows sound sistem device bunlardan birini kuruyor
    ve kurdugu bile hatalı oluyor.(birde biliyorsanız ag
    ayarları hakkında bilgi gönderir yada kaynagı
    bulacagım yerin adını yazarsanız sevinirim)
      ---V)eski isa bir ses kartım var(cmi8330) ne yaptı
    isem tanıtamadım tanıtalabiliyormu yada :))
        Cevaplarınız için şimdiden tekrar teşekkür
    ederim...