[linux-baslangic] Knoopix `de Adsl ile internete baglanma

---------

From: yavuz cakir (yavuz_cakir@hotmail.com)
Date: Tue 01 Jul 2003 - 20:47:53 EEST

    Onceliklöe selamlar arkadaslar ben Linux`ta tam anlamiyla yeniyim...

    evet sorum su

    elime knoppix gecti

    bunun ile internete baglaniliabilinirmi..

    eger baglanilabilinirse

    Ben almanyadayim ve ADSL sistem var yani

    ADLS over Ethernet...bunu sisteme nasil tanitabilirim

    ethernet karti :realtek RTL 8139

    adsl modem :Teledat 300 Lan

    saygi ve sevgilerimle.