[linux-baslangic] Re: Knoopix `de Adsl ile internete baglanma

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Wed 02 Jul 2003 - 02:31:25 EEST

    Knoppix ile internete tabii ki baglanabilirsiniz;
    bunun yanisira zaten normal sartlar altinda eth kartinizi 8139too driver
    ile -hic sansi yok :)- ve ayrica ADSL modeminizi taniyacaktir, gerisi
    internet ya da network config. wizard ile win'de oldugu gibi ayarlari
    yapmaniza kaliyor. Ben redhat ve mandrake kullandigim icin spesfik ayar
    yerini bilmiyorum ama internet ya da network adi altindadir config.
    yapma menuleri...

    Saygilar,
    Cengizhan Kaptan