[linux-baslangic] Sendmail

From: zeus gift (zeusgift@hotmail.com)
Date: Fri 31 Jan 2003 - 07:50:12 EET

Merhaba,
redhat 7.3 te sendmail ayarlari biraz farkli mi?
Config dosyalarinda degismeler varmi? Linux Ag Yonetimi kitabindaki sendmail
ayarlarinin yapilacagi dosyalari Rhat 7.3 te bulamiyorum. bu sorun ne
olabilir.

Birde sendmail ile squirrel maili kullanabilirmiyim. En basit anlamda
konfigurasyonu nasil olmali.
Veya tavsiye edeceginiz baska bir mail ve mailserver var mi?

tesekkurler.

>From: Onur Kucuk <onur@kablonet.com.tr>
>To: linux-baslangic@linux.org.tr
>Subject: [linux-baslangic] Re: Grafik Login ve ses karti Hk.
>Date: Thu, 30 Jan 2003 23:26:39 +0200

>calismiyor..?
>
> root yetkisi istiyor olabilir. Terminalden calistirarak (ornegin KDE
>icin konsole kullanabilirsiniz) verdigi hata mesajlarini gorebilirsiniz.
>

> Onur Kucuk

MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.