[linux-baslangic] Re: modem sorunu

From: Bora Eresici (TC-CC-HAL) (Bora.Eresici@global-bilgi.com.tr)
Date: Fri 31 Jan 2003 - 08:00:39 EET

hsfpciconfig (aratabilirsin) denesene eger paketler kuruluysa modemin =
kurulumu ile ilgili islem yapman gerekicek. (daha dune kadar bende =
winmodem sorunu yasiyordum ya simdi :)) ) bu arada sitede www.mbci.ca =
linmodem_app.tar.gz (isimden emin degilim aklimda kaldigi kadariyla) =
diye bir dosya olucak onu kurup calistirsan modeminin id lerini =
ogrenebilirsin cunku hsfpciconfig komutunu calistirdiginda oto kurulum =
yapmiyor ve senden id leri elle girmeni istiyor. benim su anda modemim =
win. daha iyicalisiyor :) BoL BoL LINUXxx...