[linux-baslangic] Re: system halted!!!!

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Mon 27 Jan 2003 - 19:32:29 EET

On Mon, 27 Jan 2003 08:39:15 -0800 (PST), servet tas wrote:

>Selam,,
>
>Ben RedHat 7,3 kullan=FDyorum ve diger alanda ise win98=
 vard=FD=A0win98 im
>hata vermesinden dolay=FD=A0silmek ve yeniden kurmak zorunda kald=FDm
>fakat simdi linux orjinal cd sini tak=FDp ta yeni boot olusturmak
>amac=FDyla makinam=FD=A0a=E7t=FDg=FDmda tam baslang=FDc s=FDras=FDnda "crc=
 failed"
>"system halted" uyar=FDs=FD=A0al=FDyorum..
>
>bu problemi nas=FDl a=FEabilirim.?
>
>Sayg=FDlar=FDmla..

Windows normal calismasina ragmen BIOS'tan TOP PERFORMANCE yazan=
 biseyi iptal edene kadar bootable gentoo cdim de crc error verip=
 kilitliyordu daha acilistayken.

Belki bir fikir verir. BIOS ayarlari olabilir.

Bu arada linuxtayken TOP PERFORMANCE acik/kapali bir kac test=
 yaptim ve hiz farki tespit edemedim.

Saygilar.
Umut.