[linux-baslangic] Re: Moziilla yi nasil silerim?

From: servet tas (denge98@yahoo.com)
Date: Mon 27 Jan 2003 - 20:35:37 EET

Selam,,
Sanıyorum türkçe sürmünü yüklemeye kalkmıssınız ve
bunuda tar.gz uzantılı olarak yapmıssınız o nedenle
var olan sürümü kaldırmadan kurmaya kalkmıs.
Bunu yapmak yerine www.mozilla.org adresinden rpm
uzantılı dosyaları indirin ve kpackage ile kurmayı
deneyin çünkü bende aynı problemi yasadım ve en son
çözüm olarak bu yol kurtardı beni..
bu sekilde deneyin eger sorunla karsılasırsanız
elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım..
saygılar..
http://www.mardin.gov.tr

http://clinic.mcafee.com/clinic/ibuy/campaign.asp?cid=3963

http://mailplus.yahoo.com