[linux-baslangic] system halted!!!!

From: servet tas (denge98@yahoo.com)
Date: Mon 27 Jan 2003 - 18:39:15 EET

Selam,,

Ben RedHat 7,3 kullanıyorum ve diger alanda ise win98 vardı win98 im hata vermesinden dolayı silmek ve yeniden kurmak zorunda kaldım fakat simdi linux orjinal cd sini takıp ta yeni boot olusturmak amacıyla makinamı açtıgımda tam baslangıc sırasında "crc failed" "system halted" uyarısı alıyorum..

bu problemi nasıl aşabilirim.?

Saygılarımla..

http://www.mardin.gov.tr

Yahoo! Mail Plus - Powerful. Affordable. Sign up now