[linux-baslangic] Re: linux

From: Requiem Aeterna (meren@comu.edu.tr)
Date: Tue 21 Jan 2003 - 15:09:19 EET

Karadam wrote:

> öncelikle söylemek istedig(im birs,ey var ne zaman listeye bir s,ey
> yazsam çok saçma cevaplar geliyor.lütfen soruyu anlamayan arkadas,lar
> cevap vermesse sevinirim çünkü tansiyonum ç?k?yor :) geçenlerde bin
> dosayas?n? açam?yorum demis,tim gelen cevaplardan bir tanesi bin dosyas?
> binary dosyas?d?r t?klarsan aç?l?r gibi bir cevap geldi.valla t?klay?nca
> aç?lm?yor can?m kardes,im t?klamdan atmam listeye :) neyse bin dosyas?
> sorunum devam ediyor ama ne yapal?m bulacas bir çözüm .... bana
> microsoft is,letim sistemi ile oynan oyunlar için bir emülatör varm?
> [...]

1. buradaki insanlarin hicbirisi bir baskasina yardim etmek zorunda degil;
bunu unutmamak aptalca diyaloglarin olusmasina zemin hazirlayan
mantaliteleri dizginler.
2. yazilan yanitlarin sacmaligindan bahsedene kadar, sacma yanitlarin
atilamayacagi sorular sorulur, mesela arastirilip ayrintilardan bahsedilir.
3. gidip google'a "emulator linux windows" yazdiginda 226.000 sonuc cikiyor
ve en tepede aradigin sorunun cevabi duruyor. sen bunu yapmaktan acizken,
Adil Alpman tansiyonuna mani olup sana yanit veriyor fakat sen tansiyonunla
ilgili problemlerini listeye yazmaktan cekinmiyorsun, ukalaligin ve
simarikligin ne anlami var?
4. Gelecek Linux gibi ulkemizin linux camiasinin bir cok degerli isminin
gelisimine destek oldugu bir projeye on ayak olanlarin, microsoft icin ole
bole dediklerini hic duymadim. ayrica microsoft icin ole bole demis olsalar
dahi sana destek vermek zorunda degiller, kimsenin boyle bir zorunlulugunun
olmadigi gibi.

uslup yanilgisi icerisinde olan kisilerin dikkate almasini dilerim, listeden
ozur dilerim.

Iyi Calismalar.
Ars. Gor. E. A. Murat EREN
Canakkale Onsekiz Mart Universitesi,