[linux-baslangic] Re: linux

From: Orkun BALCI (karatekid@softhome.net)
Date: Tue 21 Jan 2003 - 15:18:30 EET

Arkadaslar Uzatmayalim;
    Murat karadam hakkinda çok güzel seyler söylememis. Belki dogru belki
yanlis bunlari tartismanin anlami yok fakat iki tarafinda kendine ve çevreye
göre hakli - haksiz yanlari var. Bu listeyi 2 - 3 aydir takip ediyorum.
Arasira Murat arasira karadam gibi insanlar listeye soru soruyorlar. Böyle
tartismalarda yasaniyor. Önemli olan olayin boyutunu degistirip, gerginlik
çikarmamak.
    Murat lütfen kendi dedigin sözü uygula ve biraz önce listeden özür
diledigin gibi simdide karadami küçük görme. En azindan içinden olsa bile
karadamdan özür dile.
    Karadam sende yazdigin gibi abuk subuk soru cevaplayan adamlardan biri
olupda böyle kavgaya maal verecek mesajlara cevap verme.