[linux-baslangic] Re: Linux da modem ayarlari

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sat 18 Jan 2003 - 23:15:40 EET

Merhaba,

Sun, 19 Jan 2003 01:21:13 +0200 tarihinde "Tolga Gulten"
<totgulten@yahoo.co.uk> yazdi:

TG> Modem Zoltrix Raptor 56K external modem. Ancak Asagidaki yollari denedigim
TG> halde sorunumu cozemedim. Linux da cok yeniyim bu konuda yardimlariniza
TG> ihtiyacim var. 1- Kpp den modem device i mevcut tum portlar uzerinde
TG> gezdirerek Modem Querry yaptigimda sadece ttyS1 uzerinde iken modem
TG> sorguluyor ancak ATI lerin gorundugu sayfa bombos cikiyor ve daha sonra
TG> dial komutunu verdigimde modem taramasi yapilirken beklemeye geciyor 2-
TG> Network ayarlarina girerek yeni bir modem baglantisi yaratiyorum ve bunu
TG> activate etmeye calisiyorum ancak sistem yine beklemede kaliyor. 3-
> [...]
taktiginiz modem ttyS0'da gormesi gerekmez mi? birden fazla com port cikisi
yok sanirim notebook'ta?

dmesg | grep ttyS ciktisinda hangi portlar gozukuyor?

winmodem'i tamamen disable etmeyi dener misiniz? bir sekilde kaynaklar
cakisiyor olabilir.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694