[linux-baslangic] Re: Printer Problemi

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@tr.net)
Date: Mon 24 Feb 2003 - 16:22:25 EET

    On Mon, 2003-02-24 at 15:59, "Yard.Do=E7.Server Acim" wrote:
    =20
    > Red Hat Linux 8.0 kullan=FDyorum. OpenOffice 1.0.1 y=FCkl=FC. Yaz=FDc=FDm=
     HP=20
    > Deskjet 400. OpenOffice'in yaz=FDc=FDlar listesinde benim yaz=FDc=FDm yok=
    . Bunu=20
    > import etmek istedi=F0imde /dev/compaq dosyas=FDna gidiyor, ancak bu dosy=
    a=20
    > da import edilecek bir =FEey g=F6z=FCkm=FCyor. Linux'u kurdu=F0umdan beri=
     yaz=FDc=FDm=FD=20
    > Linux'ta kullanamad=FDm.OpenOffice'in yaz=FDc=FDlar listesine HP DeskJet =
    400 =20
    > yaz=FDc=FDy=FD nas=FDl ekleyebilirim?... Yoksa eklenemez mi?

    redhat-config-printer-gui

    Bu programi calistirin... Orada once yaziciniza bir ad verin. Alttan da
    "Local Printer" secenegini secip devam edin. Sonraki ekrani da gectikten
    sonra, yazicinizi secin. Ama hangi surucuyu sececeginizi animsamiyorum.
    Deneyerek bulabilirsiniz.(gimp ile baslayanlar olabilir)

    Ardindan, degisiklikleri uygulayarak yazicinizi kullanabilirsiniz
    sanirim...

    iyi calismalar.
    --=20
    Devrim GUNDUZ=20