[linux-baslangic] Printer Problemi

---------

From: QYard=2EDo=E7=2EServer_Acim=22?= (sacim@inonu.edu.tr)
Date: Mon 24 Feb 2003 - 15:59:20 EET

    Daha önce de Linux başlangıç grubuna yazdığım halde herhalde bazı
    kişiler küçük görmüş olacaklar ki sorunumla ilgelenmediler. Eğer bu
    yazışma grupları bazı problemlerin çözümüne karşılıklı yardımcı olmayı
    kapsıyorsa güzel. Sorunum şu:

    Red Hat Linux 8.0 kullanıyorum. OpenOffice 1.0.1 yüklü. Yazıcım HP
    Deskjet 400. OpenOffice'in yazıcılar listesinde benim yazıcım yok. Bunu
    import etmek istediğimde /dev/compaq dosyasına gidiyor, ancak bu dosya
    da import edilecek bir şey gözükmüyor. Linux'u kurduğumdan beri yazıcımı
    Linux'ta kullanamadım.OpenOffice'in yazıcılar listesine HP DeskJet 400
    yazıcıyı nasıl ekleyebilirim?... Yoksa eklenemez mi?

    LEXMARK E210 yazıcı almayı planlıyorum. Hem artık bir Laser yazıcım
    olsun, hem de Linux'ta çalışsım istiyorum. Fakat ilginç olan birşey var.
    PCWorld dergisinin verdiği "KNOPPİX"i CD'den çalıştırdığımda yazıcımı
    ayarlayabilmiş ve çıktı alabilmiştim.

    Saygılar ve sevgiler.