[linux-baslangic] Re: wine ı kullanamıyorum

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 10 Feb 2003 - 18:29:46 EET

ecivelekmogan@icqmail.com wrote:
> Selam Arkada=FElar
>
> Mandrake 8.1 kullan=FDyorum ve =FCzerinde gelen wine =FD
> kullanam=FDyorum. linux bilgim =E7ok az.. herhangi bir exe
> dosyas=FDna t=FDklad=FD=F0=FDmda hd led 30 sn kadar yan=FDyo sora
> duruyo ve hi=E7bir hareket olmuyo. drakconf>hizmetler
> b=F6l=FCm=FCne bakt=FDg=FDmda wine durdu g=F6z=FCk=FCyo ,
> =E7al=FD=FEt=FDram=FDyorum.. Asl=FDnda sadece kazaa ve icq yu
> =E7al=FD=FEt=FDrmak istiyorum.. bunlar=FDn yerini tutabilecek
> programlar varm=FD?=20
>
> herkese iyi bayramlar...
> =0D
> [...]

  Mandrake 8.1 ile gelen wine da bir problem mevcut, malesef calismiyor.
Yeni bir wine cekip sistmeinize kurmaniz gerekiyor. winehq.com
adresindeki linklerden (ornegin dataparty.no) bir rpm indirmeniz
kurulumu kolaylastiracaktir.

  Yine de kullanmak istediginiz programlarin linux karsiliklari mevcut,
bunlari kullanabilirsiniz. ICQ icin licq, gnomeicu, kicq, simicq. Dosya
paylasimi isin edonkey, dc, qtella ve pek cok program kullanabilirsiniz.

  Mandrake 8.1 in eski bir surum oldugunu unutmayin. Icq baglantisinda
nasil eski icq lar sorun cikariyorsa eski licq da sorun cikarabilir.
Tavsiyem guncel bir mandrake kullanmaniz ya da gerekli programlari
kendiniz kurmaniz.

  Not: Lutfen Turkce karakter kullanmamaya ozen gosteriniz, yukaridaki
yaziyi okumak pek de kolay olmuyor.

  Onur Kucuk