[linux-baslangic] Pencere Suruklenmesi

From: Eray YASYERLI (eyasyerli@hotmail.com)
Date: Mon 10 Feb 2003 - 20:14:58 EET

Size de bazen oluyor mu bilmiyorum ama bana ayda en az bi kere oluyo. Hicbir
pencereyi surukleyemiyorum. Fakat programlar islevlerini sorunsuz olarak
yerine getirebiliyor. Bunun nedeni nedir bilen var mi?

Bir sorum daha var. Makinemi her acilisimde num lock acik olmasina karsin x
server a gecince numlock acik oluyor fakat num lock un ozelligini
kullanamiyorm. Ancak 10-15 dakka sonra falan isigi yanmasina karsin aktif
oluyor bunun nedenini de bilen varsa bi zahmet anlatirsa sevinirim.

Simdi bir soru daha aklima geldi. Linux de hersey cok guzel tamam da kabul
ediyorum ki ben windows la buyudum. Linux u de ev ortaminda kullaniyorum.
Masaustumu nasil zenginlestirebilirim?

Simdiden Tesekkurler!

Eray YASYERLI

The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE*