[linux-baslangic] Re: [linux-baslangic] wine ı kullanamıyoru

From: ecivelekmogan@icqmail.com
Date: Mon 10 Feb 2003 - 12:31:16 EET

Selam Arkada=FElar

Mandrake 8.1 kullan=FDyorum ve =FCzerinde gelen wine =FD
kullanam=FDyorum. linux bilgim =E7ok az.. herhangi bir exe
dosyas=FDna t=FDklad=FD=F0=FDmda hd led 30 sn kadar yan=FDyo sora
duruyo ve hi=E7bir hareket olmuyo. drakconf>hizmetler
b=F6l=FCm=FCne bakt=FDg=FDmda wine durdu g=F6z=FCk=FCyo ,
=E7al=FD=FEt=FDram=FDyorum.. Asl=FDnda sadece kazaa ve icq yu
=E7al=FD=FEt=FDrmak istiyorum.. bunlar=FDn yerini tutabilecek
programlar varm=FD?=20

herkese iyi bayramlar...
=0D
Erbil Civelek