[linux-baslangic] Re: tek yonlu uydu internet

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 30 Dec 2003 - 10:08:05 EST

    Bu sektorde calisan arkadaslar kesin vardir listede, onlar daha net
    yanit verebilir. Elimde bir harita ve uydu kaplama alanlari yok
    Ancak bildigim kadariyla superonline ve barracuda ortaavrupa
    uydulari ile hizmet veriyor. Bunlar avrupanin hemen hemen tamami,
    afrikanin kuzeyi, asyanin bati kismini kapsiyor. Sizin
    bulundugunuz yer tam nereye dusuyor bilemiyorum, ancak
    cevap vermeme sebepleri bu olabilir.

    Bir baska konu, telekom lisans konusu. Uydu servis saglayicilar
    bu konuda bir lisans ucreti oduyorlar telekoma. Sizinki ulke
    sinirlari disinda oldugu icin ilgilenmemis olabilirler.

    Ya da sadece canlari kendilerine zorluk cikarabilecek bir musteriyle
    ilgilenmek istememis olabilir. Simdi kim ugrasacak te oralarda
    kurulum/konfigurasyon bilgilerini vs vermekle, diil mi ama :)

    Benzer uydular uzerinden alman firmalarini da deneyebilirsiniz.
    Biraz ingilize/almanca ve bolca google yardimci olacaktir.
    Belki fiyatlari daha ekonomik olabilir. Ben bir ara heveslenmistim :)

    Keyword: VSAT

    Saygilar.
    Umut

    mehmet> Arkadaslar selam;
    mehmet> sizden bir sorum olacakti calistigim yerde internet
    mehmet> problemimiz var. yaklasik 150 bilgisayari 2 dialup
    mehmet> baglantisi ile idare etmeye calisiyoruz (onlarda 33.6)
    mehmet> benim istedigim uydu uzerinden tek yonlu internet,
    mehmet> cift yonluye burda daha devlet lisans vermiyor.
    mehmet> Turkiyede barracuda kullanan varmi veya daha degisik
    mehmet> firmalarda olabilir. ben superonline mail yazmistim
    mehmet> pek ilgilenmediler. Dexar firmasina yazdim gene
    mehmet> ilgilenmediler. belkide yurtdisinda oldugumuz icin.
    mehmet> sizden ricam turkiyede bu hizmeti sunan baska firmalar
    mehmet> varmi. bu maili size yaziyorumki belki boyle bir
    mehmet> firmada calisaniniz vardir.
    mehmet> eger bize account verirlerse kurulumu burdan biz
    mehmet> yapabiliriz herhalde.