[linux-baslangic] Linux Exchange Server

---------

From: Han Cicimen (hanc@cizgi.net)
Date: Tue 30 Dec 2003 - 10:48:46 EST

    Linuxta exchanger server gibi çalisacak, kisiler arasi mesajlasma,
    animsatma, takvim vs. için kullanilabilecek bir yazilim aramaktayim.
    Elimizde Windows NT ve 2000 server lisanslari mevcut fakat ben bu islerin
    linux altinda da olabilecegini (hatta daha iyi ve performansli) belirterek
    Linux'a bir yol açtim. Bu isler için Linux kullanmayi istiyorum. Suse'nin
    parali bir sürümü mevcut. Fakat mümkünse bedelsiz bir yazilim aramaktayim.
    Client'lar Windows XP veya 98 olacak. Bu sebeple Explorer'dan ulasilabilecek
    bir sistem daha uygun olur sanirim.

    Bilgi için simdiden tesekkürler.

    Saygilar,

    HAN CICIMEN