[linux-baslangic] tek yonlu uydu internet

---------

From: mehmet KAZAK (kazak_mehmet@yahoo.com)
Date: Tue 30 Dec 2003 - 07:47:03 EST

    Arkadaslar selam;
    sizden bir sorum olacakti calistigim yerde internet
    problemimiz var. yaklasik 150 bilgisayari 2 dialup
    baglantisi ile idare etmeye calisiyoruz (onlarda 33.6)
    benim istedigim uydu uzerinden tek yonlu internet,
    cift yonluye burda daha devlet lisans vermiyor.
    Turkiyede barracuda kullanan varmi veya daha degisik
    firmalarda olabilir. ben superonline mail yazmistim
    pek ilgilenmediler. Dexar firmasina yazdim gene
    ilgilenmediler. belkide yurtdisinda oldugumuz icin.
    sizden ricam turkiyede bu hizmeti sunan baska firmalar
    varmi. bu maili size yaziyorumki belki boyle bir
    firmada calisaniniz vardir.
    eger bize account verirlerse kurulumu burdan biz
    yapabiliriz herhalde.

    bulundugumuz yer Kazakistanin Almati sehri.

    ilgilenenlere; universiteye tamamiyla linux yuklenecek
    herhalde. calismalarimiz devam ediyor. yarin Dekan
    beyin bilgisayarina yuklecegim kendiside onay verirse
    Linuxlenecegiz insallah.
    biraz uzun oldu kusura bakmayin.