[linux-baslangic] Re: konsol cozunurlugu

---------

From: Volkan YAZICI (volkany@phreaker.net)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 17:05:54 EST

    cevap icin tesekkurler, cekirdekten rivafb destegini kaldirip vesafb'yi
    ekledim simdi her sey daha guzel calisiyor (asagida bahsedecegim sey
    disinda). zaten knoppix'in dmesg ciktisindan da anladim ki o da vesafb
    kullaniyor.

    yalniz bu sefer baska bir sorun ortaya cikti: root olarak sisteme
    girdim, startx dedim ve her sey gayet guzeldi. ardindan
    ctrl+alt+backspace ile konsola donmeye calistim, siyah ekrana dustu ama
    sadece sol en ust kosede yanip sonmeden oylece duran bir imlec disinda
    hicbir sey gorunmedi. ctrl+alt+del falan da hicbir sey ise yaramadi.
    bilgisayari baska bir reboot edisimde ayni sey su sekilde oldu:

    1) root olarak x'i acip kapadim sorun cikmadi
    2) kullanici olarak x'i acip kapadim sorun cikmadi
    3) root olarak x'i actim kaparken gene ayni sorun cikti.

    bu konu hakkinda herhangi bir fikri olan var mi? bir cesit bug falan mi
    yoksa benden kaynakli bir olay mi?

    iyi calismalar