[linux-baslangic] Universite icin Yardim-MS den kurtulma yolu

---------

From: ADNAN AKYUREK (engelo@e-kolay.net)
Date: Sat 20 Dec 2003 - 18:02:54 EST

    önceklikle çalışmalarınızda başarılar diliyorum umarım istediğiniz sonucu elde edebilirsiniz

    öncelikle protelin karşılığı olan program eagle adlı program dır protelin sema ve pcb çizmek için kullanıyorsanız söylediğim progam ihtiyaçlarınız karşılar

     java ide si arıyorsanız linux altında netbeans ve/veya eclipse kullanabilirsiniz

     c/c++ editoru çoğu dağıtımda gelen kdevelop olabilir