[linux-baslangic] Re: Universite icin Yardim-MS den kurtulma yolu

---------

From: Ozan Ay (ozanay@hotpop.com)
Date: Sat 20 Dec 2003 - 13:27:58 EST

    Benim bildigim kadar=FDyla Microsoft =DCniversiteler yada kurumlar =
    i=E7in =F6zel
    bir lisans anlasmas=FD yap=FDyor.

    Arkadaslar selam
    ben Kazakistanda bir Turk universitesinde gorev
    yapmaktayim.
    burda basimiz microsoftla derde girmek uzere. lisans
    programlarindan dolayi universitemizde yaklasik 150
    bilgisayar var bunlarin hic birinde lisanli program
    yok. eger kontrole gelirlerse bize ne kadar parasal=20
    ceza vermeleri mumkun. neyse onuda gectik ben
    rektorluge tum universiteyi linux'e gecirmeyi teklif
    ettim, fakat bazi problemlerimiz var bazi dersler
    windows altinda calisan programlardan veriliyordu,
    simdi bunlarin linux alternatifi varmi bilenler varsa
    acil cevap yazarlarsa sevinirim. cunku bunlari kurup
    ders hocalarina gosterip onlarida ikna etmem
    gerekiyor. bos bosuna yuzbinlerce dolari Bill gates'e
    vermek istemiyorum.
    Yardimlariniz icin simdiden tesukkurler.

    not: su ana kadar kendi amatorce linux calismamdan
    baska bir bilgim yok. Mandrake-9.2 iso larini download
    ettim. Birseye soyunduk bakalim Allah sonumuzu hayir
    etsin

    dersler:
    J creator
    Visual C++
    Borland C++
    Delphi
    Borland J Builder
    Protel Design(elektronik devre cizimi icin)

    diger ders haricindeki programlar
    Photoshop
    Flash MX
    Visual Basic