[linux-baslangic] kurulum

---------

From: askidil (yozgur1@ttnet.net.tr)
Date: Fri 19 Dec 2003 - 10:02:30 EST

    Ben Gelecek linux'u kurarken hdd yapılandırmasını "tümünü sil"
    seçeneğiyle yapmıştım. Mandrake kurulumu sırasında boş alan yaratmaya
    çalıştım. Kurulum sonunda Lilo yapılandırılamıyor iletisi alınca
    telaşlandım, ama kuruluma devam ettim. Kurulum bitince sistem açılmadı
    beklenebileceği gibi. Sanırım sizin söylediğiniz /etc/lilo.conf
    dosyasını yapılandırmadığım için oldu bu. Bu yapılandırma Mandrake
    kurulumu sırasında "önyükleyici yapılandırması" sırasında mı
    yapabilirim? Bu ayarı yapabileceğim bir seçenek var mı? Gördüğünüz gibi
    tipik bir eski Windows bağımlısı belirtileri bunlar! Ama ne yapayım ki
    Linux mantığını kapana kadar sürecek bu...