[linux-baslangic] Re: kurulum

---------

From: Volkan YAZICI (volkany@phreaker.net)
Date: Fri 19 Dec 2003 - 08:37:35 EST

    merhaba
    ilk once hdd'nin su sekilde (pratikte) parcalanmasi lazim:

    1. (ram'inizin 2 kati kadar) swap alani
    2. linux native (mandrake icin)
    3. linux native (gelecek icin)
    4. linux native (yedekler icin)

    zaten sizin 2. partitisyon uzerinde gelecek linux'unuzu kurulu oldugunu
    kabul ediyorum. ardindan 3. partitisyona mandrake kuracaksiniz. ve hepsi
    bittikten sonra her iki isletim sistemi icinde /etc/lilo.conf dosyasini
    yapilandiracaksinziz (iki dosya da ayni olacak sekilde)

    teorik olarak cok kolay bir olay, ama pratikte hep ilk yapanlar icin cin
    iskencesine denktir :D

    iyi calismalar