[linux-baslangic] Re: kurulum

---------

From: Volkan YAZICI (volkany@phreaker.net)
Date: Fri 19 Dec 2003 - 10:34:43 EST

    bana sorarsaniz adimlar su sekilde:

    partitisyon soyle olsun:
    /dev/hda1: swap space
    /dev/hda2: linux native (gelecek)
    /dev/hda3: linux native (mandrake)
    /dev/hda4: linux native (yedek)

    1) gelecek linux'u /dev/hda2'ye kurun

    2) hemen ardindan /dev/hda3'e mandrakeyi kurun ve mandrake MBR'nin
    ustune kendi lilo'sunu yazsin (o size sorabilir lilo'ya gelecek linux'u
    ekleyeyi mi diye, eger yapabiliyorsaniz orda ekleyin olmuyorsa hayir
    ekleme deyin)
    yani acilista mandrake acilacak sekilde yapin

    3) ardindan mandrake ile bilgisayar acin ve /etc/lilo.conf dosyasini
    yedekledikten sonra (cp /etc/lilo.conf /etc/lilo.conf.backup)
    /etc/lilo.conf dosyasini asagidakine benzer bir sekilde yapilandirin:

    lba32
    boot=/dev/hda
    root=/dev/hda3
    install=/boot/boot-menu.b
    map=/boot/map
    delay=100
    vga=4
    default=mandrake

    image=/vmlinuz
            initrd=/initrd.img
            label=mandrake
            read-only

    other=/dev/hda2
            label=gelecek

    ardindan lilo komutunu verin. eger dosyaniz hatali ise lilo calismayip
    hata verecektir. her sey yolunda gittiyse bilgisayari re-boot edip
    sonucuna bir bakin...

    iyi calismalar