[linux-baslangic] Re: lilo

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Thu 21 Aug 2003 - 20:38:04 EEST

    Çarşamba 20 Ağustos 2003 13:53 sularında, Ahmet Keçeciler şunları yazmıştı:
    > selamlar ben kurulum sonrasında boot sektorumu bozdugum için wmware
    > uzerinde debian 3 kullanıyorum ancak ne kadar gzel olursa olsun donanım
    > sorunları oldugu icin normal kurulum yapmak istiyorum .dediğim gibi boot
    > tum surekli bozuluyor . ne mi oluyor linux u kuruyorum acılısta işletim
    > sistemi seçim ekranı geliyor ve tüm işletim sistemlerim calısıyor ancak ne
    > zamanki linuxu bozuyorum ve partionu kaldırıyorum bye bye butun boot ucuyor

    Lilo'da tanımlı bir işletim sistemini kaldırır ve lilo'yu güncellemezseniz
    (sistemden sildiğiniz işletim sistemi ile ilgili kayıtları lilo.conf'dan kaldırmazsanız)
    olur bu durum.
    Sisteminizde mevcut diğer Linux'lardan birini kullanarak lilo'yu güncellerseniz
    ya da bir linux'u kaldırmadan önce lilo'yu güncellerseniz bu sorunu yaşamazsınız.

    Esen kalın,
    Nilgün