[linux-baslangic] lilo

---------

From: Ahmet Keçeciler (ahmet@e-cozum.com.tr)
Date: Wed 20 Aug 2003 - 13:53:32 EEST

    selamlar ben kurulum sonrasında boot sektorumu bozdugum için wmware uzerinde debian 3 kullanıyorum ancak ne kadar gzel olursa olsun donanım sorunları oldugu icin normal kurulum yapmak istiyorum .dediğim gibi boot tum surekli bozuluyor . ne mi oluyor linux u kuruyorum acılısta işletim sistemi seçim ekranı geliyor ve tüm işletim sistemlerim calısıyor ancak ne zamanki linuxu bozuyorum ve partionu kaldırıyorum bye bye butun boot ucuyor disk lilo hatası veriyor ve makinamın uzerindeki diğer işletim sistemleri boot etmiyor. lilyu boot sector e yazdırıyorum acaba hatam ne olabilir.su an riske giremiyorum cunku cok fazla data var sistemimde onerilerinizi bekliyorum saolun .