[linux-baslangic] Re: motorola ve gprs

---------

From: kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Fri 22 Aug 2003 - 11:02:58 EEST

    Aslinda temel anlamda sonuca cok yaklasmissiniz bile, ben de Accompli 008
    ile GPRS baglantisi kurdugum icin su aklima geliyor; A008'de cihazinizin
    data baglantisini acmayi unutmuyorsunuz degil mi? A008'lerde bu gerekli...
    Detayli bilgi icin Telsim'in sitesinden faydalanin derim ben, cogu ayar
    sanki tarafinizca zaten yapilmis gibi... Ayrica easy_connector....tar.gz li
    bir kurulum dosyasi da mevcut... Ama insallah Telsim kullanmayacaksiniz
    aciklama acisindan hos is yapsalar da iki tutam sacim gidiyor her baglantida
    hizi 9.6'lik modem hizi olarak dusunun :)

    Bol sans,
    Cengizhan Kaptan