[linux-baslangic] Re: motorola ve gprs

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Fri 22 Aug 2003 - 11:08:47 EEST

    :-)
    amerikali degilim, instructionslarda yazmasa da ben modem
    menusunden data cable=on yaptim :-))

    bana pppd'nin kullandigi script ve ayar bilgilerini
    ya da kpppd kullaniyorsaniz ~ (home) dizininiz
    icinde bir yerlerde kpppd'nin ayarlari tuttugu bir
    dosya var, o dosyadan gprs baglantiniz ile ilgili
    tum bilgileri verir misiniz? anladigim kadariyla
    minik bir hata yapiyorum ve dokumanlarda yazanlar
    o yuzden uymuyor...

    telsim ve aycell'im var. telsim e-mailleri almak
    icin yeterli oluyor. ssh ya da baska islemler gerektiginde
    aycell takiyorum...

    saygilar.
    umut