[linux-baslangic] Re: Rsynch kullanımı

---------

From: imran.geriskovan@ttnet.net.tr
Date: Fri 22 Aug 2003 - 02:28:09 EEST

    Sunucu tarafinda

    rsync --daemon --config=/home/local/rsync/rsyncd.conf

    ile rsync calissin.

    rsync.conf da soyle bisi olsun
    ------------------
    [bi_path]
    path = /bi_path/ivir/zivir/
    uid = root
    gid = root
    read only = true

    Burada rootlar filan var.
    Ama sen oyle yapma.
    Ne olur ne olmaz.

    Istemci tarafinda
    rsync calistircaksin cronla asagidaki gibi.

    Detaylara bakarsin.

    man rsync

    Kolay gelsin.

    Imran